Een bijzondere zaterdag, wij spelen onze uitwedstrijd in De Hunzeborg tegen De Paardensprong. Waarom bijzonder: daar speelt het 2e ook hun thuiswedstrijd en wel tegen Mid-Fryslân. Leuk, zo kunnen we onze toekomstige tegenstanders alvast bekijken.

Ook bijzonder,


Vygo in het midden met zijn beker voor de 1ste plaats.