Morgen zijn jullie allemaal weer welkom. Inloop vanaf 18 uur en zorg ervoor dat je om 18.10 uur binnen bent; dan kunnen we om kwart over 6 echt beginnen.
Verzoek aan de kinderen die bezig zijn in Stap 1(+) én in Stap 2(+) om je werkboek weer mee te nemen.

